4 Nisan 2009 Cumartesi

hesap

Adamın biri bir bankaya girmiş ve bankadaki görevli kadına:
- "A.....bankasında b..tan bir hesap açtırmak istiyorum" demiş. Kadın bir anda böyle bir laf beklemediği için şaşırmış, afallamış...
- "Afedersiniz anlayamadım beyefendi, tekrar eder misiniz?" diye sormuş. Bunun üzerine adam yine:
- "A........bankasında b..tan bir hesap açtırmak istiyorum" demiş. Kadın çok bozulmuş ve:
- "Aman beyefendi, lütfen sözlerinize dikkat edin ve ne istediğinizi kibarca söyleyin!" demiş. Adam da hiçbir değişme yok, aynı lafı tekrar tekrar söylemiş... En sonunda kadın dayanamamış ve "Ben sizi müdürümün yanına götüreyim de, derdinizi ona anlatın!" demiş.
Müdürün yanına gitmişler, adam yine aynı şekilde müdüre isteğini iletmiş. Müdür:
- "Beyefendi, elemanım son derece haklı. Bu şekilde konuşursanız korkarım size yardımcı olamayacağım, lütfen niye böyle konuştuğunuzu söyler misiniz?" Bunun üzerine adam:
- "Ağzına s........ sayısal lotosundan en büyük ikramiye bana çıktı ve bunu a...... bankasında b..tan bir hesap açtırarak değerlendirmek istiyorum!" demiş....
Bu lafı duyan müdür eliyle kadını işaret ederek bağırmış:
"Ve bu o..... size yardımcı olmuyor, öyle mi?

Elimden geldiği kadar sansürledim, yazıp yazmamaktada kararsız kalmıştım ama ben buna çok güldüm yaaa:)))))

5 yorum:

mehbup dedi ki...

Çok güzeldi ya..Bende çok güldüm:)) Cumartesi iy geldi..teşekkür ederim..Hep böyle gülelim..

MAVİ UMUT dedi ki...

Süperr.:))

mehbup dedi ki...

Masalım,nasılsın,canım ya seni bekleyen bir ödül var:))sevgilerimle..

_ElminsteR_ dedi ki...

güzelmiş, sonunu nasıl bağlayacağını merak etmiştim :P. gayet güzel bi bitiş...

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş. :))))