3 Nisan 2009 Cuma

tam adamına mim:))

"Konu: Kalbinizi Çalan Eylemsel Hareketler Mimi

- Mutlu bir beraberlik için, karşı cinsten beklentileriniz nelerdir?
-Sevdiğiniz kişide aradığınız özellikleri yazarak, kalbinizdeki güzeli tanımlayınız.
-“Kısaca, birlikte olduğum kişi böyle olmalı” gibi ifadelerle,
kalbinizi çalacak kişiyi hayalinizde canlandırın ki, okuyan karşı cinsiyet
- hııım, demek şöyle yapsam daha etkili olacakmış, burada yanlış yapmışız" diyerek ayağını denk alabilsin."

Benim için geç kalmış bir analiz olsa gerek.Yinede konu hakkında tecrübeyle sabit fikirlerim var:))Sevdiğim erkek herşeyden önce beni benim sevdiğim kadar sevmeliydi,başım sıkıştığında yanıbaşımda ilk o olmalıydı,şevkatli,mehametli ve alakalı olmalıydı.Yeri geldiğinde sevdiğim,arkadaşım,çocuğum gibi olmalıydı.Bu durumda bana geçmiş olsun demek en doğrusu sanırım:)Yakışıklılığa kanıp seçim yaparsam olacağı buydu sanırım kısmet.

2 yorum:

mehbup dedi ki...

Umutsuzluğa kapılma..Umarım senin yanında olan,hayatı seninle paylaşan birini bulursun canım,herşey kısmet:))

MAVİ UMUT dedi ki...

meğer ben ne çok şeyy yazmışımm.:)