7 Mart 2009 Cumartesi

benimle başbaşayım

yine gecenin körü herkes uykuda bir ben benimle yanlızım seviyorum ben bu vakitleri sadece kendimi dinliyorum bir benim istediklerimi yapıyorum her yer her şey sessiz bir benim sesim var zaman uzun geliyor vakit bol şimdi karlı bir dağda bi kulübede olmak vardı kimsenin kapıyı çalamıyacağı aradığında ulaşamayacağı yalnız kalmayı seviyorum aslında tek şikayetim ruhumun yalnızlığı
Dönülmez akşamın ufkundayım
Vakit çok geç
Bu son fasıldır eyy ömrüm
Nasıl geçersen geç.......

2 yorum:

Hayalet dedi ki...

gecenin en güzel yüzü, sessizliğin ortasında düşüncelerin serbest kalması ve düşünülecek vakitlerin olmasıdır. Gece özeldir, yanlızca bana özeldir. İnsanın bazen kalması gereken yerdir.

masalım dedi ki...

sende benim gibi gece kuşusun sanırım gecelerde kendinle kaybolmayı bende seviyorum:)