9 Mart 2009 Pazartesi

doktor civanım )))

geçen hafta bir sabah uyandığımda göğsümün acıdığını hissettim hayırdır dedim bir baktımki fındık kaçmış içine :) can havliyle anam bu ne dedim benim uyuyan boğam noldu dedi göğsümde bişi var çok acıyo deyince havalardandır dedi:)önemli bişi yoktur üzülme bi çaresine bakarız allah korusun demek istediğine eminim:) neyse beni telaşlandırmamak için sanırım döndü horlamaya dewam etti sonra arkadaşlarıma bahsettim saolsunlar çok ilgilendiler netten araştıranmı ararsın ilaç tavsiye edenmi, hımmm bişimi özendin acaba bi hatırlamaya çalış ,ya kızım bi okutsana nazar olmuştur:)) hepside git bi doktora dedi oldu kolaydı gidip doktora soyunup dökünmek gidicemde korkuyorum sanırım daha hazır deilim ben ya ALLAHIM nolur bişi olmasın gerçi gitmessem bütün bu yorumlar beni kanser edicek:)bu hafta içi birgün cesaretimi toplayıp doğru doktora, açıcaz artık mecbur napalım :)BANA DUA EDİN OLURMU

4 yorum:

Kadir dedi ki...

doktorlardan korkmamalısın :) (bu arada ne doktorum ne de doktor olucam ama gene de korkma onlardan =)

masalım dedi ki...

doktordan korkmuyorum teşhişinden korkuyorum:) ama utanıyorum desek doğru olur:)

mehbup dedi ki...

Geç kalma,hemen git...sonuçlarıda bizleri haberdar et..Dualarımız seninle canım,kendine iyi bak..

masalım dedi ki...

saol canım ya inş bu hafta içigitmeyi düşünüyorum muhakkak yazarım :)