14 Mart 2009 Cumartesi

çocuklarımın babasına

alnımın yazısı 14yıllık hayat arkadaşım... sana öncelikle iki çocuğum için, yıllardır bana baktığın için,kaprislerime katlandığın için,beni özgür bıraktığın için,elegüne muhtaç etmediğin için TEŞEKKÜR EDİYORUM .....amaaaaaa.... beni hiç sevmediğin için, değer vermediğin için,beni hep heryerde yalnız bıraktığın için,birkez bile merak edip aramadığın için,hastalandığımda saçımı okşamadığın için,sadece yatak arkadaşım olduğun için,yıllardır gözümün içine bakarak beni aldattığın için,elin haspalarına aşkımla başlayıp aşkımla biten mesajlar yazdığın için,hesap sorduğumda bana vurduğun için,busabah normal insanların yatak odalarında olan şeyleri cebinde bulduğum için SENDEN NEFRET EDİYORUM.Gelelim bana...hala senile olduğum için,herşeyi yutup gidemediğim için,hala seninle aynı yatağa girdiğim için,seviyormuyumki diye düşündüğüm için KENDİMDEN İĞRENİYORUM...amaaaaa....çocuklarıma kıyamadığım için, sırf onlar hatırına sana bile katlandığım için, hakettiğin halde sana boynuzları takmadığım için,soyadını koruduğum için,kendimi kaybetmeyip hala evimin kadını olduğum için BENİMLE GURUR DUYUYORUM...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kendinden iğrenme bu onunn ayıbıdır ve yazıktır kadınların alınyazısıdır.
dirayetinizi sabrınız muhafaza ediniz.sizi çok iyi anlıyorum ama sakın kendinizden utanmayınız onun ayıbının ağırlıını yüklenmeyin sırtınıza.seviyorsanızda rahatsız olmayın hala insan olduğunuzu gösterir.normal olduğunuzu gösterir.üzülmeyin...
umarım en kısa zamanda toparlarda sizin olur herşeyiyile.....

Adsız dedi ki...

dile kolay 14 yıl.. yazık gerçekten..

dipnot : her türlü silah temin edilir :)

masalım dedi ki...

teşekkür ederim adsız arkadaşım, yakin ben sana ne diyim sen beni güldürdün allahta seni güldürsün:))

şugibi dedi ki...

gerçekten tebrik ederim. her evde o öküzün benzerleri, varyasyonları yaşıyor ama yazabilmek öyle büyük cesaret ki. umarım hep böyle içinizden geldiği gibi, kendiniz gibi yazmaya devam edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

öküz dediğin yazanın kocası yaw :)

masalım dedi ki...

yok az bile demiş bu tiplere bu benzetme cuk oturur keşke çevremdeki tek öküz o olsa sürüsüyle yaşıyorum ben

şugibi dedi ki...

yakin öküz koca da olsa öküzdür. bişey olmaz diye düşünmüştüm bak masal da söylemiş sakıncası olmadığını.

Adsız dedi ki...

Anlattıklarınız bir çok evde olup biten gerçeğin güzel bir tasviri. Eminim ki, ülkedeki kadınlar birer köle olarak değil de, birey olarak yetiştirilmiş olsalar idi, din ve töre içinde ezilmemiş olsalar idi, en önemlisi de, kendi ayakları üzerinde durmalarını sağlayacak yetenekler ve imkanlar verilmiş olsa idi (ki yetenekleri var imkan yok), buna inandırılmış olsalar idi, yasalar erkeğin her türlü suçunu ödüllendirmeye değil, cezalandırmaya yönelik olsa idi, sizde belki bunları yazmak yerine, güzel bir evde çocuklarınızla mutlu bir şekilde yaşıyor, uçkurunun derdinde, empatiden yoksun, evrim cetvelinde henüz neandartelin üzerine çıkamamış, birine ömrünüz boyunca tahammül etmek zorunda kalmazdınız. Ayrıca bloguma ilk yorumu sizden aldım bunun içinde teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

tam olarak içimden geçenleri yazdığınız için kendi adıma teşekkürler. ve benim yaşadıklarımı aynen yaşamanıza üzgünüm.
Evli geçen 13 yıl(öncesi ile 20),2 çocuk, çıtır grubunda bir sürtük, aşkımla başlayıp aşkımla biten, saçımı dahi okşamayan, acımasızlığı dilinede vuran sadece işini görmek istediğinde dokunan...
Sanırım hepsi aynı... acımasız kalpsiz sevgisiz....