22 Mart 2009 Pazar

çıkmaz

bıktım, sıkıldım,yoruldum böyle insanlarla nasıl yaşıyorum bu nasıl bi sıkıntıdır içime sığamıyorum artık geçen gün tam patladım ama hala hazmedemiyorum adi adam utanmadan kapıma geldi başladı ultimatonlar vermeye delirdim kovdum bidaha kapımı çalma yüzünü görmek istemiyorum ben evde yanlız kalınca eve adam atmıyorum iğrençsin dedim ben bitarafa kapı bitarafa gitti cebren evime daldı arkasından ruh ikizi karısı içlerinin karası yüzüne vurmuş adilerin bu kez dilinede vurdu akla gelmiycek hakaretler bende susmadım dikildim aklımdan sadece mutfağa gidip bıçağı almak geçiyor ama nerden gidicem kedinin fareyle oynadığı gibi nereye adım atsam önüme geçip ittirdiler olmadı kollarımdan kavrayıp koltuğa fırlattı pis elleri üzerimde adinin telefonuma saldırdım elimden çekti zorla eşimide aratmadılar nasıl olduysa fırsat bulup balkona attım kendimi çığlık çığlığa bağırdım komşular balkonlarda allahım ne rezillik benide kendilerine benzettiler bi ara düşündüm atlasam ama 2. kat bişide olmazki korkudan aradılar eşim geldi bi kıyamet ewde 180 derece dönüş pisliklerde bana söylediklerinin tam tersini konuşuyolar iki saat kaldılar ben kendimi odama kapattım çıktılar defolup gittiler ertesi gün ev aramaya başladım ama nafile adam adam deilki bahaneler birbirinden komik çıkamıycam ben bu evden yada çıksamda herşey allak bullak olucak çocukları koz kullanıyorlar biliyorlar onlarsız gidemiyeceğimi ama olmassa onuda göze aldım yaza kadar süre istedi yazda gelir elbet bakalım nolucak artık plan yapamıyorum hiç birşey düşünemez oldum sadece yaşayıp görücem olucaklar umarım benim ve çocuklarım için hayırlı olur gerisi ne halt ederse etsin kimse umrumda deil artık aliye hayatı yaşıyorum resmen film gibi ah bu çocuklar elimi kolumu bağlıyor onlarlada konuştum olabilecekleri eğer bırakıp gidersem muhakkak alıcağımı söyledim kimsenin dediğine inanmayın anneniz asla sizi bırakmaz nasıl nasıl alır dedim umarım iş orlara varmadan allah bana acırda bi çıkış yolu bulurum başımda sağlam erkek yokki yumruğunu vursun karım benim o desin nefret ediyorum hepsinden iğrenç yaratıklar hayatımda böyle insanlar ne tanıdım nede çevremden duydum eğer içlerinde kalırsam kendilerine benzeticekler dinsizin hakkından gelemk için imansız olmak şart herkez bişiler diyor akıl veriyor ama benim elim kolum bağlı hemde maddi manevi muhtaç deilim onlara sadece tek düşüncem çocuklarım allahım bana yardım et hayır yaz beni kurtar herşey gördüm her türlü sıkıntıyı geçirdim ama bu çok ağır geldi ev huzursuzluğu kadar kötü bi sınav yok inşallah herşey düzelir daha fazla çocuklar yıpranmadan bakalım daha neler bekliyor beni kii bunlardan herşey beklenir allah beni korusun

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım sıkılma. her kötü olayın arkasından iyi şeyler olur derler. Ben eminim bunlarda geçer.Lütfen kendini yıpratma. Sen şimdikinden güçlü olman lazım. Kim ne yaparsa yapsın sen sakın başını öne eğme. Dualarım hep sizinle. Sadece sabret. Eminim bu sınavıda atlatırsın.

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Bu bir kurgu mu? Tam anlayamadım..
Umarım öyledir!! Başka türlüsünü düşünmek bile istemem!! Kuşaklar arası çatışma, görüş farklılıkları her zaman bir potansiyel yaratır, bu enerjinin pozitif yöne aktarabilmek sanırım çok önemli, karşılıklı güvenin olmadığı ortamlar tehlikelidir. Sağlıklı diyalog, durum değerlendirmesi, çözüm için gerekli .. Empati bu gibi durumlarda bir tercih, denenmeli derim, özellikle de eşler arasında. . Ruh sağlığı çok önemli.. Beden sağlığı ve toplumsal sağlık da buna bağlı..

Adsız dedi ki...

bence sen benim teklifimi iyi düşün. her zaman çıkacak bir yol vardır yeter ki çıkma gayretin olsun ;)

masalım dedi ki...

bende sabır etmeye çalışıyorum ama herşey gün geçtikçe çirkinleşiyor bende haliyle keşke kurgu olsa ama tamamen gerçek zaten bunlar normal şartlarda anlatılcak türden olaylar deil bloğuda sırf bunun için açtım kim ne der çekincesi olmadan olduğu gibi yazıp içimi kusmak iyi gelir diye düşündüm gerçektende rahatlıyorum yakin aklıma gelmedi deil dediğinde oluyordu ramak kalmıştı ama yinede allah şaşırtmasın paylaştığınız için teşekkür ederim