12 Mart 2009 Perşembe

mimlenmişim hadi hayırlısı :))

mehbupucum beni mimlemiş ki itiraf ediyorum ne demek olduğunu yeni öğrendim:)) ama gülmeyin ya çok taze pekte acemiyim blog konusunda bakalım neler attırıcam:)

1-Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?

-Allahım ne arıyorum ben burda kabusmu görüyorum biri beni çimdirsin:)

2) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

-Kim ittirdi beniiiiiiiiii....arkamdaki sen aşağıya inde görürsünnnn:)

3)Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?

-Hanım efendi aşağıya inerken paraşütün ipini çekmeniz gerekirdi ağaca düştüğünüz için çok şanslısınız:))"-Sanırım kadınceğiz yandaki dikiş kursuna gelmişti karıştırdı herhal:))))"

oldu olucak bende mimliyim :))

fıkra sevenlere http://fikrasevenlere.blogspot.com

blogmania editörü http://blogeditoru.blogspot.com

hadi kolay gelsin:)

1 yorum:

Fıkra Sevenlere dedi ki...

İyi akşamlar arkadaşım.. Mim konusunda gereken yapılmıştır..
Teşekkürler..
Güzel bir haftasonu dileklerimle..
Selamlar..