11 Mart 2009 Çarşamba

nede dertliymişim vay be

bugün kendimi çok boş ve kötü hissettim bi çarşı yapıyımda kafam daılsın dedim kızları ayarladım kapı çaldı ayyyy yine kim bu falan oldum baktım tanıdıklardan bir kadın neyse buyur ettik içeri girdi elinde dantelden el işleri satarmısın bunları çok ihtiyacım var dedi olur dedim bakarız ,gelin yapmışta elde avuçta yok sabah kahvaltı bile edememişler çay şeker yokmuş boş ekmekte gitmemişki bi oğlan çalışıyor ewe bakıyor koca desen allahın ayısı sorsan işte ,iş çıkışı kumar içki elindeki neye yetiyosa gelin evde iğneyle kuyu kazsın oğlan tek maaş çalışsın bide 7 aylık bebe kadıncazın aklı zaten normal deil kolay deil tabi dayak yimek arada tam geliyorlar yine sabırlı yazık o öyle anlatırken tekrar kapı bi açtım merdivenci teyzem kadın rahat 70 yaşında 10liraya merdivenimi siliyor garibim , yuh dedim bana ya kızım bu kadarmı boş kadınsın vursam bana tıntınnnn ses gelicek sanki bak şu kadınlara eeeee senin derdin ne, neden sıkılıyosun arpanmı fazla geldi neymiş sıkılmışımda dışarı çıkıp alıpverince rahatlıycakmışım, neymiş yanlız hissediyomuşum, kalabalıkta boğuluyomuşum, anlaşılamıyomuşum ee başka derdin, yok valla bana rahat batıyor sanırım arada gözünü açıp etrafa bakmak var işte bi kendini dinlersen olmuyor sonra depresyondamıyım hıııı depresyondasın, ya böyle kalırsın işte milletin derdi beni gerdi benim derdim dert deilmiş onların yanın da valla utandım ya çok hemde allahım sana bikez daha şükür arada şükretmeyi hatırlatttığın içinde çok şükür

5 yorum:

mehbup dedi ki...

Çarşı yapamadın değil mi... Evet canım,o kadar zor durumda olan insanlar var kiben de hep halime şükreserim..Çok şükür sağlımız da yerinde Allah daha beterinden saklasın..

mehbup dedi ki...

ya canım yorum gitmedi sandım bağışla beni:(

masalım dedi ki...

amim canım herkezi korusun beteri görmeden kendini beter sanmak çok kolay sanırım yüzleşince anlıyorsun beter nasıl bişimiş

masalım dedi ki...

önemli deil canım hallettim öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

Birilerinin böyle şeyleri, anlatmadan görebildiklerini bilmek çok güzel. Gözlerinizin açık kalması dileklerimle...