10 Mart 2009 Salı

evde yok olasım var

bugün benim tekke yine doluydu hatunun biri aradı şekerim evdemisin kahveye gelicem eh gel evdeyim dedim birken iki ikiyken üç üçken dört oldular neyse yaptık kahveleri güya oturucaz bi baktım hatunlar nette bide bana derler ne varda başından kalkmıyosun eee siz narıyosunuz orda yok msn yok face book dedim kaç kere facebookta bi book yok ne anlıyolarsa baktım gidecekleri yok verdim boyayı ellerine alın dedim ben bunalımdayım saçımı boyayın öylelikle kalktılar hatunlara eğlence çıktı başladılar saçımla oynamaya bişiyede benzeseydi :)amanda bi iş yapmışlar gibi ayyy ne güzel iyiki boyadık falan giderken pek mutlulardı yine gelin dedimde olmazki ama bikerede siz evde olun ben size kahveye geliim dimi :)

4 yorum:

mehbup dedi ki...

Benimde dün doluydu..hayırlısı ne diyelim..

masalım dedi ki...

boş oldukça yazışırız artık :)

mehbup dedi ki...

Geldim kahvem güzel olmuş,
Bu arada mimlendiniz:))

masalım dedi ki...

afiyet olsun canım benim yine beklerim:)